Karta zgłoszenia dziecka do świetlicy

Pobierz plik (PDF)

Regulamin Świetlicy

REGULAMIN-SWIETLICY-SZKOLNEJ-edyt.-27.08.20

Pobierz plik (PDF)

Ramowy Plan Dnia

ramowy_plan_dniadocx

Dzień Pluszowego Misia

Dnia 25 listopada obchodziliśmy Dzień Pluszowego Misia. W związku z tym świętem został zorganizowany konkurs plastyczny pt “Mój pluszowy miś” – technika wykonania dowolna.
Prezentujemy prace wykonane przez dzieci.|
Zofia Bohonos 1a
Julian Początek 1a
Aleksandra Freitag 1b
Zuzanna Kopczyńska 1b
Kosma Kunicki 1b
Wiktoria Kwietniewska 1b
Daniel Oba 1b
Lena Sikorska 1b
Karolina Zrąbkowska 1b
Natalia Kowalska 2a
Damian Kubiak 2a
Jacek Matuszak 2a
Maja Ptaszkowska 2a
Oriana Jakóbiak 2b
Bartosz Lewandowski 2b
Michał  Łazarski 2b
Klaudia Markiewicz 2b
Patrycja Połochacz 2b
Wszystkie prace zostają wyróżnione.
Dziękujemy bardzo za ich wykonanie oraz włożone w nie serce. 

Również z okazji tego święta zostały przeprowadzone w klasach  I – III zajęcia on-line . Na tych zajęciach, została przedstawiona prezentacja o historii pluszowego misia, przeczytana bajka pt” Złotowłosa i trzy misie” i zaśpiewana piosenka połączona z pokazywaniem pt. „Ja jestem niedźwiadek”. Dodatkowo dla klas III został przeprowadzony quiz o misiach.
Zajęcia zostały przeprowadzone przez Panią Iwonę Majzel-Kędzierską, Panią Ewelinę Ziębę oraz Panią Edytę Lewandowską.

Bajka terapeutyczna

W ramach zajęć świetlicowych oraz bibliotecznych obyły się zajęcia on-line. Na spotkaniach z klasami została przeczytana bajka terapeutyczna  przeciw agresji – o siostrzyczce co braciszka biła. Te spotkania mają  na celu: uczenia dzieci jak mogą radzić sobie  ze swoimi problemami, do kogo mogą się zwrócić w razie problemu oraz mają na celu szerzenie czytelnictwa wśród dzieci.
Spotkania zostały przeprowadzone przez Panią Iwonę Majzel- Kędzierską, Ewelinę Ziębę oraz Edytę Lewandowską. Dodatkowo Pani Iwona przeprowadziła rozmowę o tym jak ważne jest czytanie dla rozwoju naszych dzieci.
DZIĘKUJEMY BARDZO WSZYSTKIM DZIECIOM ZA AKTYWNY UDZIAŁ W ZAJĘCIACH:)

Skip to content